BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~ SaHaBat DuNia aKhiRat ~

kate bermula salam..
salam pembuka kata..
kata indah bersulam..
bersulam indah permata..

hee... tetibe rase nak berpantun.... aq pon x taw nape aku pilih tittle kat atas kot.. huu.. 
mungkin sebab aku sedeyh bace new blog member aku kot ** x pastI Lorgh..

blog sape?? erm blog.ameemun nica kot.. heee..


selamat berblog yer kawan ku... hee.. terbace post die 
huu..
kisah pasal 3 sahabat.. dorang mmg baek... sgt..
cuma aku sedeyh bila pikirkan aku..
agak2..
bile aku akan dapat sahabat cam tu?
kadang aku teringin gak nak cam dorang..
nak joint dorang..
tp sape la aku kat PTSB ni kan..
semua org pK aku semacam aku semacam..
aku ade wat salah ngan dorang ke eyh??
persoalan tu x terjawab sampai skrg..

dalam kelas aku macam x wujud..
kadang2 aku pikir.. 
same jerk aku ade @ xde kan..

erm..
teringin nak cam ni

pict ni kenangan mase sem 3.. hepy sgt2.. tp skrg da x.. huu aku x rase bahagie cam dulu..

ni kenangan mase semester 2.. n aku taw.. semua ni xkan berulang... 

huu.. sedeyh..
aku harap kawan2 aku xkan rase cam aku rase..

cuma aku mintak.. allah bg petunjuk kepada org2 yg telah menyebabkan aku tersingkir..
aku x marah.. cuma hakikat.. allah jerk taw kebenaran..

aku cukup kecewa dengan kawan2 yg cuba tok masok campur dalam hal peribadi aku..
bg aku... persahabatan x seharusnya dicemari dengan masalah peribadi..
aku harap sape yg terlibat akan faham...

**doa aku.. : aku mohon allah bg aku peluang tok dapat sahabat sejati.. sahabat dunia akhirat.. yg mampu bersame2 dengan aku.. time susah senang.. **

08/05/2010 

0 BicaRa Kata:

TeMaN BiCaRa