BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~Kasih Mu TiaDa TanDinGan..~

Alhamdulillah..
Aku Masih Diberi peLuang..
Peluang UntuK meliHat aLam..
& PeLuang UntUk menGhargai Jasa insAn yg DiRaikan ari ni..

9 May.. Hari Yg mungkin diNantikan... Hari IBu...
Hari Ini Sangat2 BerMakne tok SeMua Yg BergeLar Ibu..

so.. pg2 ni aku da semPat Call.. My Mum.. Umi.. Wish "SelamAt aRi Ibu "
hee.. Yg best.. die siap MinTak Hadiah.. hee..

Aqu x Taw ape yg patot aku share.. tp pg2 lagi
air mate ni  mengalir cz dengar LaGu ni.. 

lagu tu membawa erti pengorbanan seorang ibu.. erm.. jasa Bonda..

so sempena hari ni.. aku ucap terima kasih kat insan yang banyak berjasa dalam mendidik aku n adik beradik.

 ni la insan.. yg  x pernah mengenal erti jemu dalam membesarkan aku 9 beradik.. die la ibu.. dan die la juga bapa kami semua.. dari aku kecil hingga aku "tue" he.. dah terlampau banyak  pengorbanan nye untuk aku n adik beradik.. mekaseh umi... jasa umi mungkin x terbalas dr kami adik beradik..

hu..imbas balik zaman2 aku kecil.... die la insan yg bertungkus lumus mencari rezki untuk membesarkan kami.. memberi aku n adik beradik.. makan, minum , pakai n pelajaran secukup nya.. & alhamdulillah.. kami semua x pernah rase kekurangan..
walaupun tanpa kaum adam yg bergelar 'bapa'. 

terima kasih umi..

SeLAMat aRi Ibu Jugak Tok Kakak aku berdue ni..
hee.. da tue ye.. ibu2 sekalian..

insan dua org ni pon.. Bukan Calang2 Orang..
he.. Dorang pon lebiyh Kurang My Mum.. Banyak sgt2 PenGorBanan Yg diLakukan Demi Anak2.. 
per2 pon.. perjuangan mesti diteruskan..hee..

k.Long , k.Ngah , terima kasih kerana dari dulu lagi.. menjadi ibu, kawan, sahabat dan teman tok kami adik2.. 

susah payah kalian dalam memberi sokongan tok kami adik2 dalam mencapai kejayaan.. insya allah..
kami x kan hampakan kalian...

terima kasih tok segalanya..

alhamdulillah.. sejak kecil aku x pernah rase kekurangan...
walhal setelah umi jatuh sakit.. kakak2 ni la yg banyak membantu kami adik beradik..
menjadi ibu,kakak n teman dalam 1 mase..
thanks ye sis ~sayang Kamoo~

X luper juga.. ucapan selamat ari ibu, 
kat org baru jerk aku kenali..
alhamdulillah.. bersyukur.. 
aku diberi peluang mengenali 'mak'..
walaupon baru sesaat dua eyka mengenali nya
..namun..syukur kehadrat illahi
banyak yang aku pelajari sepanjang mengenali mak

banyak juga nasihat yg diberikan.. insya allah.. eyka x kan lupe semua pesanan mak..

rindu sgt2 suasana cam ni..

n last part x lupe gak ucapan selamat ari ibu
untuk seorang hamba allah ni..
aku harap dengan kehadiran permata yang kamo ader sakrg..
kamoo mampu jd ibu yang terbaik..

bukan aper...  aku harap anak kamoo x kan rase @ alami aper yg kami rase..
ye la...  jangan biarkan die jd cam kami adik beradik keyh :-)

CoRetan TeRaKhir..

SELAMAT HARI IBU BUAT KALIAN..
SALAM SAYANG
DR
EYKA DEMOOK

0 BicaRa Kata:

TeMaN BiCaRa