BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

TerKOrBaN


SePerti y kiter taw... 17hb ari tu kite Y bragama Islam Tlh same2 menYambut aRi Raye AidiL Adha @ Raye Aji... Pagi Raye ari tu masing2 SeBoK denGan IbadaH KoRban... Bez Gak Kan... Bukan SeLalu Leh BerKUmpul ReRamai... Tapi Bg FamiLy aku... Raye KorBan Tahun ni X merIah sGt... Hanya aku bersame2 denGan umi , 4 org adik beradik, kakak & abg ipar, serTa 4 anak Sedara jerk yg ader...

k.Long,& 3 Org abg serTa 4 Anak Buah lg x Dapat nak Balik Nyambut Raye sesame... Masing2 sebuk dengan kerja...& x berpeluang balik Kg... huuuu ... agak sunyi rumah.... biler agaknyer leh bkumpul ramai2 lagi erk... heee...tunggu kenduri eyka kot... haha...menGaRot jerk aKu Nih...huuuu




 haaa... ni pict yg sempat d'snap oleh ank buah aku... x Bape Clear.. biase la..budak2 kan... nak harapkan aku yg snap pict ni ??? haaa... harap maaf la...awal2 aku Mohon maap.. nak Taw nape....

haaa... aLkesaH nyerk... aku SedaRi KecIk Lagi TakoOOT sesanGat nGan BiNaTanG BerName SaPI ni... hik..

InGat Lg..time kecik2 dulu.. Kalo aku g bermain umah jiran.. aku sanggup x Balik umah walaupon Lewat peTang... mende ni jadi bile org TamBat lembu kat tepi jalan... maw x nyer... aku TakOoT.

Sooo...sebab tu la saMpai seKarang pon ader lagi perasaan takooT tu..huuu... aKu TaKooT aku yg terKorban kene KeJar dek Sapi TooH... huuuu




0 BicaRa Kata:

TeMaN BiCaRa