BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

MeNcari Jalan..

alhamdulillah... ari ni 12/11/2010... da 2 ari aku tamatkan pengajian aku kat Poli toh... hua3... 
x sabar sebenarnya tunggu result 26/11/2010.. harap2 xde la tersangkut mane2 paper.... mintak jauh ler... huuu... aku da x moh ngulang lg.... cukup rase nyer 3 taun jerk aku wat Diploma.... 

now... keje aku ??? haaa... Dok Umah jerk... Tido.bangun jerk makan... tiDo la... haha... jangan terkeZut la... sesame yang da lame x jumpe aku Toh... biler korangTengok aku sekarang Da aGak CuMel... Maw x nyerk.. Saiz aku da BerTambah Kot... ahakz.... x Pon... Baju akU yg Jd kecik... hik2... aku pon x sure... :-)

aku nak "mencarot" kat sini bukan senang... al maklum lah... BEROK BAND aku da kene tambat... waaaa...tunggu la aku kayo dulu nti aku p bayar kat pak cik Celcom toh... haaa... ni pon seb bek leh senTap Berok akak aku nyer... leh la aku "mencarot" sedikit sebanyak...

x taw per aku nak  share ni... hu... tp first2 aku nak mintak maap ngan soRang ni... die ade bg cdgn kat aku soh tukar mende2 lam Blog aku nih... huu... maaP sesanggat la... aku sayang giler blog ni... aku harap sgt aku leh kekal Kan mende2 lam blog ni... bukan  sebab ade memori per2... tp blog ni la... mende  yg aku rase leh wat aku tenang sikit.. huhu... nak aku ubah ??? tunggu aku berubah dulu... heee....

& 4 someOne yg dok tunggu aku Update blog ni... maaf Yg Teramat sGt... aku x sempat... hee...ni semua BEROK aku nyer keje...haa... siyes Dorgh... aku RinDu Ko teramaT Sgt... haha...

'rindu ko sgt2'

erm...now aku ngah cari jalan... nak tentukan langkah pertama dalam dunia  baru... waaa... susah gak erk... perh...saper2 ade idea tok aku... tolong la weh... bg la idea2 korang tu kat aku... buntu dah ni... aku da penat,,, makan,,,tido...makan...tido... waaaa...

HeLp Me..
cari jalan Tok aku Terus melangkah..





0 BicaRa Kata:

TeMaN BiCaRa